لوگو زیپاد

چطور می توانیم کمکتان کنیم؟

  • عمومی
  • حساب کاربری
  • زی‌کارت
  • خانواده شما
  • کیف پول خانواده
  • قلک
  • افزودن عضو
  • قوانین زیپاد
دایره آبیدایره آبی
پالس دایره ای

سوالات پر‌‌تکرار

  • حساب دیجیتال کودک و نوجوان چیست؟

    حساب دیجیتال کودک و نوجوان، یک حساب دیجیتال برای افراد زیر ۱۸ سال است که با توجه به میزان سطح مالی والد و فرزند، امکانات مالی مختلفی به ایشان ارائه می‌دهد.
  • چرا باید برای فرزند خود حساب دیجیتال ایجاد کنم؟

    حساب دیجیتال کودک و نوجوان، راه‌حلی جهت دسترسی سریع و آسان به سرویس‌های مالی برای کاربران زیر ۱۸ سال است که با توجه به قوانین بانک مرکزی طراحی شده است. برای ایجاد این حساب نیازی به مراجعه حضوری نیست و تمامی فرآیندهای آن اینترنتی و با صرف زمان بسیار کم قابل انجام خواهد بود.
  • آیا همه مجوزهای لازم برای این سرویس اخذ شده است؟

    بله. این حساب متصل به کیف پول الکترونیکی والدین در پلتفرم پاد (پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک پاسارگاد) بوده و تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت را از نهادهای ذی‌ربط اخذ کرده است.
  • چه مدارکی برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان لازم است؟

    برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان، فقط به تصویر شناسنامه کودک نیاز است.
  • آیا برای دریافت زی‌کارت باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟

    خیر. در حال حاضر تمام هزینه‌های مرتبط با چاپ، بسته‌بندی و ارسال کارت توسط کیدزی برای شما پرداخت می‌شود.
  • دریافت زی‌کارت در کدام شهرها امکان‌پذیر است؟

    شما می‌توانید زی‌کارت را در هر نقطه از کشورمان درخواست داده و دریافت کنید.
  • چگونه می‌توان کیف پول کودک را شارژ کرد؟

    به دو شیوه می توان کیف کودک را شارژ کرد:
    • ابتدا والد به صفحه حساب کاربری خود مراجعه کرده و روی گزینه «انتقال وجه» کلیک می‌کند. سپس کودک مورد نظر خود را انتخاب کرده و مبلغ را به کیف پول او انتقال می‌دهد.
    • والد می تواند وارد پروفایل کودک شود و با انتخاب گزینه «شارژ» مبلغ مورد نظر را به حساب کودک انتقال دهد.
  • برای احراز هویت کودک، چه کاری باید انجام داد؟

    پس از این که والد به اپلیکیشن زیپاد وارد شد، باید بعد از واردکردن نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد کودک، تصویر صفحه اول شناسنامه فرزند خود را بارگذاری کند. در صورتی که احراز هویت کودک موفقیت‌آمیز باشد، امکان صدور زی‌کارت برای کودک وجود دارد.
  • همسر در اپلیکیشن زیپاد چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

    همسر امکان مشاهده موجودی کیف پول وتراکنش‌های کودک و شارژ کیف پول کودک را دارد.
  • احراز هویت کودک در زیپاد چه مقدار طول می‌کشد؟

    فرآیند احراز هویت در زیپاد حداکثر ۳٠ دقیقه طول می‌کشد، در صورتی که این فرآیند بیشتر از زمان مذکور طول کشید، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • محدودیت‌هایی که والد می‌تواند در زیپاد برای فرزند خود ایجاد کند چیست؟

    والد می‌تواند حساب دیجیتال کودک را در مواردی چون سقف مجاز خرید کودک، سقف مجاز برداشت از کارت کودک و سقف مجاز انتقال وجه کودک، محدود کند.
  • تعیین سقف مجاز خرید، برداشت و انتقال وجه برای کودک در اپلیکیشن زیپاد به چه صورت است؟

    برای تعیین سقف این محدودیت‌ها، والد باید وارد پروفایل کودک در اپلیکیشن زیپاد شده و روی گزینه تنظیمات کلیک کند، سپس می‌تواند از طریق انتخاب گزینه‌های سقف مجاز خرید، سقف مجاز برداشت از کارت و سقف مجاز انتقال وجه به دیگران، دسترسی مالی کودک خود را محدود کند.
  • گزینه سقف مجاز برداشت از کارت در زیپاد چه کارکردی دارد؟

    گزینه سقف مجاز برداشت این امکان را به والد می‎دهد که میزان برداشت نقدی کودک را محدود کرده و برای آن سقف تعیین کند.
  • برای دریافت زی‌کارت چگونه باید آدرس را وارد کرد؟

    واردکردن آدرس در فرآیند صدور زی‌کارت قرار دارد. همچنین کاربر می‌تواند در بخش تنظیمات حساب کاربری، آدرس دلخواه خود را ثبت کند.
  • آیا امکان حذف آدرس وجود دارد؟

    بله، شما می‌توانید به قسمت آدرس‌ها در صفحه حساب کاربری مراجعه کرده و با کلیک روی آیکن سطل زباله، آدرس خود را حذف کنید. به یاد داشته باشید وجود یک آدرس پیش‌فرض در این قسمت الزامی است.
  • آیا امکان ویرایش آدرس وجود دارد؟

    بله، در صورتی که آدرس خود را اشتباه وارد کرده باشید و نیاز به اصلاح داشته باشد، می‌توانید به حساب کاربری خود بروید و در قسمت آدرس‌ها، روی آیکن ویرایش کلیک کرده و آدرس خود را به‌روزرسانی کنید.
  • چگونه می‌توانم با پشتیبانی زیپاد تماس بگیرم؟

    برای تماس با پشتیبانی زیپاد می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره ۰۹۴۲۳۰۰۰۱۶۷ تماس بگیرید.